Закупівлі

Громадська організація «Наша допомога» оголошує конкурс на місцеву закупівлю медичних товарів.

Джерело фінансування закупівлі – Дана закупівля необхідна для забезпечення реалізації проєкту за проєктом Покращення доступу до якісної первинної медичної допомоги та заходи порятунку життя постраждалим від конфлікту населення в Україні/

for “Improving access to quality Primary Health Care and live-saving measures for conflict-affected population in Ukraine”

Номер проекту: MdM GE: 2002-DON-08; Донор: S09-60-321.50 UKR 01/2021

Опис позицій до закупівлі товарів       кіл-сть

Бинт нестер.5х10 200,00

Бинт нестер.7х14 200,00

Вата мед н / стер.гігр. 100г зигзаг 200,00

Гірчичник пакет +103 №10         200,00

ДБ ГірудАЛГОН-хондро гель 50г     200,00

Диклофенак-З ультра гель 50 мг / г 50г 200,00

Левомеколь мазь 40г туб. 200,00

Пантенол Pantenol спрей 150мл (136г) фл.косм.засіб     200,00

Перекис вод.3% 200мл р-н д / зовн.пр.фл.полім.     200,00

Пласт.H Dr.House 7.2х2.5 медичний, тканий 1000,00

Серветки спирт.6х3см №100 200,00

Троксевазин гель 2% 40г мем ламінат тубі карт пач     200,00


Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг протягом 2023 р.

Склад цінової пропозиції:

1. Цінова пропозиція у формі цінової пропозиції, рахунку-фактури, пропозиції, прайс-листа, офіційного листа, тощо (зазначені документи обов’язково повинні містити дату);

2. Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам (див. таблиці вище).

3. Також, просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи, що на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи, тощо).  

 Підписанням та поданням своєї цінової пропозиції учасник погоджується з наступним:

-      участь у закупівлі пов’язаних осіб або ж змова учасників місцевої закупівлі забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати закупівлі буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих Організації.

 

Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з постачальниками

Кареліна Марина Сергіївна, головний бухгалтер

Електрона пошта gonashadopomoga@ukr.net

 

     Приймання пропозицій, які подаються учасниками електронною поштою, здійснюється з                  понеділка по  п’ятницю з 09 год. 00 хв. До 17 год. 00 хв.

   

 Кінцевий термін приймання цінових пропозицій від учасників:

     «10» квітня 2023 року, до 17 год. 00 хв.                 


запит цін.doc

Громадська організація «Наша допомога» оголошує місцеву закупівлю налоксону та медичних товарів (бинт, пантенол, левомеколь, перекис водню, троксевазин, пантенол).

          Джерело фінансування закупівлі – Дана закупівля необхідна для забезпечення реалізації проєкту Прискорення прогресу у зменшенні тягаря туберкульозу та ВІЛ-інфекції, Реагування на COVID-19  з метою запобігання переривання в наданні послуг з ВІЛ, ІПСШ, ЗПТ для представників ключових груп, що фінансується Міжнародним благодійним фондом «Альянс громадського здоров’я» який реалізується за фінансової підтримки Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією

Опис позицій до закупівлі товарів

Назва                                                                                     Додаткова інформація (термін придатності/

                                                                                                номер лоту/додаткові характеристики/інше)

 за шкірою у флаконах 150 мл/136 г

 Склад цінової пропозиції:

1.    Цінова пропозиція у формі цінової пропозиції, рахунку-фактури, пропозиції, прайс-листа, офіційного листа, тощо (зазначені документи обов’язково повинні містити дату);

2.    Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам (див. таблиці вище).

3. Також, просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи, що на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи, тощо).  

Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з постачальниками

Кареліна Марина Сергіївна, головний бухгалтер

Електрона пошта gonashadopomoga@ukr.net

Приймання пропозицій, які подаються учасниками електронною поштою, здійснюється з понеділка по  п’ятницю з 09 год. 00 хв. До 17 год. 00 хв.

Кінцевий термін приймання цінових пропозицій від учасників:

«28» березня 2023 року, до 17 год. 00 хв.              

запит цін налоксон, мед.товари.doc

Громадська організація «Наша допомога» оголошує місцеву закупівлю продуктових наборів (орієнтовний склад набору: рослинна олія, рис, крупа пшенична, група гречана, консерва, цукор, чай, печиво, пакет) 

          Джерело фінансування закупівлі – Дана закупівля необхідна для забезпечення реалізації проєкту Прискорення прогресу у зменшенні тягаря туберкульозу та ВІЛ-інфекції, Реагування на COVID-19  з метою запобігання переривання в наданні послуг з ВІЛ, ІПСШ, ЗПТ для представників ключових груп, що фінансується Міжнародним благодійним фондом «Альянс громадського здоров’я» який реалізується за фінансової підтримки Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією

 Опис позицій до закупівлі товарів

Назва                                                                             Додаткова інформація (термін придатності/номер лоту/

                                                                                                  додаткові характеристики/інше)

Продуктовий набір                                         Орієнтовний склад:  рослинна олія, рис, крупа пшенична, група гречана,

                                                                                                                      консерва, цукор, чай, печиво, пакет

Склад цінової пропозиції:

1.    Цінова пропозиція у формі цінової пропозиції, рахунку-фактури, пропозиції, прайс-листа, офіційного листа, тощо (зазначені документи обов’язково повинні містити дату);

2.    Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам (див. таблиці вище).

3. Також, просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи, що на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи, тощо).  

Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з постачальниками

Кареліна Марина Сергіївна, головний бухгалтер

Електрона пошта gonashadopomoga@ukr.net

Приймання пропозицій, які подаються учасниками електронною поштою, здійснюється з понеділка по  п’ятницю з 09 год. 00 хв. До 17 год. 00 хв.

Кінцевий термін приймання цінових пропозицій від учасників:

«28» березня 2023 року, до 17 год. 00 хв.              

запит цін продукти.doc

Громадська організація «Наша допомога» оголошує місцеву закупівлю послуг таксі Донецька обл (м.Слов’янськ, Краматорськ, Покровськ та інш.)

          Джерело фінансування закупівлі – Дана закупівля необхідна для забезпечення реалізації проєкту Прискорення прогресу у зменшенні тягаря туберкульозу та ВІЛ-інфекції, Реагування на COVID-19  з метою запобігання переривання в наданні послуг з ВІЛ, ІПСШ, ЗПТ для представників ключових груп, що фінансується Міжнародним благодійним фондом «Альянс громадського здоров’я» який реалізується за фінансової підтримки Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією

 Опис позицій до закупівлі товарів

Назва                                                                                  Додаткова інформація (термін придатності/номер лоту/

                                                                                                                  додаткові характеристики/інше)

Послуги таксі                                                                    Донецька обл (м.Слов’янськ, Краматорськ, Покровськ та інш.)

 

 Склад цінової пропозиції:

1.    Цінова пропозиція у формі цінової пропозиції, рахунку-фактури, пропозиції, прайс-листа, офіційного листа, тощо (зазначені документи обов’язково повинні містити дату);

2.    Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам (див. таблиці вище).

3. Також, просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи, що на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи, тощо).  

Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з постачальниками

Кареліна Марина Сергіївна, головний бухгалтер

Електрона пошта gonashadopomoga@ukr.net

Приймання пропозицій, які подаються учасниками електронною поштою, здійснюється з понеділка по  п’ятницю з 09 год. 00 хв. До 17 год. 00 хв.

Кінцевий термін приймання цінових пропозицій від учасників:

«29» березня 2023 року, до 17 год. 00 хв.              

запит цін таксі Дон.обл..doc

Івано-Франківська обл 

Громадська організація «Наша допомога» оголошує місцеву закупівлю послуг таксі Івано-Франківська обл (м.Івано-Франківськ)

           Джерело фінансування закупівлі – Дана закупівля необхідна для забезпечення реалізації проєкту Прискорення прогресу у зменшенні тягаря туберкульозу та ВІЛ-інфекції, Реагування на COVID-19  з метою запобігання переривання в наданні послуг з ВІЛ, ІПСШ, ЗПТ для представників ключових груп, що фінансується Міжнародним благодійним фондом «Альянс громадського здоров’я» який реалізується за фінансової підтримки Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією

 Опис позицій до закупівлі товарів

               Назва                                                                          Додаткова інформація (термін придатності/номер лоту/        

                                                                                                                        додаткові характеристики/інше)

Послуги таксі                                                                                    Івано-Франківська обл (м.Івано-Франківськ)

 Склад цінової пропозиції:

1.    Цінова пропозиція у формі цінової пропозиції, рахунку-фактури, пропозиції, прайс-листа, офіційного листа, тощо (зазначені документи обов’язково повинні містити дату);

2.    Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам (див. таблиці вище).

3. Також, просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи, що на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи, тощо).  

Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з постачальниками

Кареліна Марина Сергіївна, головний бухгалтер

Електрона пошта gonashadopomoga@ukr.net

Приймання пропозицій, які подаються учасниками електронною поштою, здійснюється з понеділка по  п’ятницю з 09 год. 00 хв. До 17 год. 00 хв.

Кінцевий термін приймання цінових пропозицій від учасників:

«29» березня 2023 року, до 17 год. 00 хв.              

запит цін таксі Ів.-Фр..doc