Закупівлі
Громадська організація «Наша допомога» оголошує конкурсні торги на закупівлю продуктових та гігієнічних наборів у 2023-2024рр .
від 10 листопада 2023 року
Джерело фінансування закупівлі – Дана закупівля необхідна для забезпечення реалізації проєкту НЕ ЗАЛИШИТИ НІКОГО ОСТОРОНЬ (3 фаза гуманітарного проєкту), що фінансується Міжнародним благодійним фондом «Альянс громадського здоров’я»
Опис позицій до закупівлі товарів кіл-сть
Набір продуктів харчування 256 шт.
Орієнтовний склад набору:
М'ясна консерва курка тушкована у власному соку вищого гатунку 525г
Консерва рибна Скумбрія атлантична 240 г
Олія соняшникова рафінована 1л
Паштет печінковий 240г
Вермішель швидкого приготування
Чай 25 пак*1,5гр
Макарони спагеті 500гр
Цукор 1кг
Печиво фасоване 155г
Курині кубики
пакет
Набір гігієнічних засобів 256 шт.
Орієнтовний склад набоору:
Гель для прання 2л універсальний Дой-пак
Рідке мило 0,5л Дой-пак
Шампунь 200 мл
Зубна паста 150 мл
Зубна щітка
Туалетний папір 65м.
Мило господарче для прання 125г
пакет
Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг
З листопада 2023 року до вересня 2024р.
Склад тендерної пропозиції:
1. Тендерна пропозиція у формі Додатку 1 до Тендерної пропозиції та кошторису на проведення робіт, комерційної пропозиції, офіційного листа, іншої форми, якщо така була зазначена у Оголошенні;
2. Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам (див. таблиці вище);
3. Також, просимо додати до Вашої тендерної пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи, тощо).
Посадові особи Організатора, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками
ГРИЦЕНКО АНАТОЛІЙ СЕРГІЙОВИЧ, голова організації (050) 66 44 645
електронна адреса gonashadopomoga@ukr.net
Правила оформлення тендерної пропозиції учасника:
1. Учасники мають подавати пропозиції у письмовому вигляді особисто або кур‘єрською поштою. Тендерні пропозиції, що надійдуть електронною поштою розглядатися не будуть.
2. Всі копії будь-яких документів, що включаються в тендерну пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До тендерної пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
3. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
4. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.
5. Тендерна пропозиція має бути поміщеною у конверт формату А4, який на лініях склеювання має бути промаркований печаткою учасника у декількох місцях, аби виключити можливість несанкціонованого ознайомлення із вмістом конверту до настання дати розкриття організацією тендерних пропозицій.
6. У разі, якщо тендерна пропозиція надійшла після спливу кінцевого терміну приймання тендерних пропозицій, то конверт з такою тендерною пропозицією не розкривається і повертається організацією на адресу відправника.
7. До участі у оцінці тендерних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього Оголошення.
Підписанням та поданням своєї тендерної пропозиції учасник погоджується з наступним:
Учасник ознайомлений з Кодексом поведінки постачальників (https://www.theglobalfund.org/media/6014/corporate_codeofconductforrecipients_policy_ru.pdf )
· участь у закупівлі пов’язаних осіб або ж змова учасників конкурсних торгів забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати закупівлі буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих Організації.
Тендерні пропозиції приймаються за адресою:
Донецька обл. м.Слов’янськ вул.Паркова, буд.7 gonashadopomoga@ukr.net
Приймання пропозицій, які подаються учасниками, здійснюється з 9 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв. за київським часом.
Кінцевий термін приймання тендерних пропозицій від учасників:
«26» листопада 2023 року, до 17 год.00 хв. за київським часом.
РОЗКРИТТЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ УЧАСНИКІВ ТОРГІВ ВІДБУДЕТЬСЯ:
«27» листопада 2023 року, о 12 год. 00 хв. за київським часом за адресою: Донецька обл. м.Слов’янськ вул.Паркова, буд.7.

Громадська організація «Наша допомога» оголошує конкурс на місцеву закупівлю медичних товарів.
Джерело фінансування закупівлі – Дана закупівля необхідна для забезпечення реалізації проєкту за проєктом Покращення доступу до якісної первинної медичної допомоги та заходи порятунку життя постраждалим від конфлікту населення в Україні/
for “Improving access to quality Primary Health Care and live-saving measures for conflict-affected population in Ukraine”
Номер проекту: MdM GE: 2002-DON-08; Донор: S09-60-321.50 UKR 01/2021
Опис позицій до закупівлі товарів кіл-сть
Бинт нестер.5х10 200,00
Бинт нестер.7х14 200,00
Вата мед н / стер.гігр. 100г зигзаг 200,00
Гірчичник пакет +103 №10 200,00
ДБ ГірудАЛГОН-хондро гель 50г 200,00
Диклофенак-З ультра гель 50 мг / г 50г 200,00
Левомеколь мазь 40г туб. 200,00
Пантенол Pantenol спрей 150мл (136г) фл.косм.засіб 200,00
Перекис вод.3% 200мл р-н д / зовн.пр.фл.полім. 200,00
Пласт.H Dr.House 7.2х2.5 медичний, тканий 1000,00
Серветки спирт.6х3см №100 200,00
Троксевазин гель 2% 40г мем ламінат тубі карт пач 200,00
Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг протягом 2023 р.
Склад цінової пропозиції:
1. Цінова пропозиція у формі цінової пропозиції, рахунку-фактури, пропозиції, прайс-листа, офіційного листа, тощо (зазначені документи обов’язково повинні містити дату);
2. Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам (див. таблиці вище).
3. Також, просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи, що на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи, тощо).
Підписанням та поданням своєї цінової пропозиції учасник погоджується з наступним:
- участь у закупівлі пов’язаних осіб або ж змова учасників місцевої закупівлі забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати закупівлі буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих Організації.
Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з постачальниками
Кареліна Марина Сергіївна, головний бухгалтер
Електрона пошта gonashadopomoga@ukr.net
Приймання пропозицій, які подаються учасниками електронною поштою, здійснюється з понеділка по п’ятницю з 09 год. 00 хв. До 17 год. 00 хв.
Кінцевий термін приймання цінових пропозицій від учасників:
«10» квітня 2023 року, до 17 год. 00 хв.

Громадська організація «Наша допомога» оголошує місцеву закупівлю налоксону та медичних товарів (бинт, пантенол, левомеколь, перекис водню, троксевазин, пантенол).
Джерело фінансування закупівлі – Дана закупівля необхідна для забезпечення реалізації проєкту Прискорення прогресу у зменшенні тягаря туберкульозу та ВІЛ-інфекції, Реагування на COVID-19 з метою запобігання переривання в наданні послуг з ВІЛ, ІПСШ, ЗПТ для представників ключових груп, що фінансується Міжнародним благодійним фондом «Альянс громадського здоров’я» який реалізується за фінансової підтримки Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією
Опис позицій до закупівлі товарів
Назва Додаткова інформація (термін придатності/
номер лоту/додаткові характеристики/інше)
Налоксон Розчин для ін’єкцій 0.4 мг/мл по 1 мл в ампулах
Бинт марлевий медичний нестерильний 7*14 см
Левомеколь мазь 40 г/туба
Перекис водню 3% розчин для зовнішнього застосування
Троксевазин гель 2%, туба
Пантенол спрей засіб косметичний по догляду
за шкірою у флаконах 150 мл/136 г
Склад цінової пропозиції:
1. Цінова пропозиція у формі цінової пропозиції, рахунку-фактури, пропозиції, прайс-листа, офіційного листа, тощо (зазначені документи обов’язково повинні містити дату);
2. Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам (див. таблиці вище).
3. Також, просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи, що на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи, тощо).
Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з постачальниками
Кареліна Марина Сергіївна, головний бухгалтер
Електрона пошта gonashadopomoga@ukr.net
Приймання пропозицій, які подаються учасниками електронною поштою, здійснюється з понеділка по п’ятницю з 09 год. 00 хв. До 17 год. 00 хв.
Кінцевий термін приймання цінових пропозицій від учасників:
«28» березня 2023 року, до 17 год. 00 хв.
Громадська організація «Наша допомога» оголошує місцеву закупівлю продуктових наборів (орієнтовний склад набору: рослинна олія, рис, крупа пшенична, група гречана, консерва, цукор, чай, печиво, пакет)
Джерело фінансування закупівлі – Дана закупівля необхідна для забезпечення реалізації проєкту Прискорення прогресу у зменшенні тягаря туберкульозу та ВІЛ-інфекції, Реагування на COVID-19 з метою запобігання переривання в наданні послуг з ВІЛ, ІПСШ, ЗПТ для представників ключових груп, що фінансується Міжнародним благодійним фондом «Альянс громадського здоров’я» який реалізується за фінансової підтримки Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією
Опис позицій до закупівлі товарів
Назва Додаткова інформація (термін придатності/номер лоту/
додаткові характеристики/інше)
Продуктовий набір Орієнтовний склад: рослинна олія, рис, крупа пшенична, група гречана,
консерва, цукор, чай, печиво, пакет
Склад цінової пропозиції:
1. Цінова пропозиція у формі цінової пропозиції, рахунку-фактури, пропозиції, прайс-листа, офіційного листа, тощо (зазначені документи обов’язково повинні містити дату);
2. Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам (див. таблиці вище).
3. Також, просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи, що на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи, тощо).
Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з постачальниками
Кареліна Марина Сергіївна, головний бухгалтер
Електрона пошта gonashadopomoga@ukr.net
Приймання пропозицій, які подаються учасниками електронною поштою, здійснюється з понеділка по п’ятницю з 09 год. 00 хв. До 17 год. 00 хв.
Кінцевий термін приймання цінових пропозицій від учасників:
«28» березня 2023 року, до 17 год. 00 хв.
Громадська організація «Наша допомога» оголошує місцеву закупівлю послуг таксі Донецька обл (м.Слов’янськ, Краматорськ, Покровськ та інш.)
Джерело фінансування закупівлі – Дана закупівля необхідна для забезпечення реалізації проєкту Прискорення прогресу у зменшенні тягаря туберкульозу та ВІЛ-інфекції, Реагування на COVID-19 з метою запобігання переривання в наданні послуг з ВІЛ, ІПСШ, ЗПТ для представників ключових груп, що фінансується Міжнародним благодійним фондом «Альянс громадського здоров’я» який реалізується за фінансової підтримки Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією
Опис позицій до закупівлі товарів
Назва Додаткова інформація (термін придатності/номер лоту/
додаткові характеристики/інше)
Послуги таксі Донецька обл (м.Слов’янськ, Краматорськ, Покровськ та інш.)
Склад цінової пропозиції:
1. Цінова пропозиція у формі цінової пропозиції, рахунку-фактури, пропозиції, прайс-листа, офіційного листа, тощо (зазначені документи обов’язково повинні містити дату);
2. Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам (див. таблиці вище).
3. Також, просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи, що на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи, тощо).
Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з постачальниками
Кареліна Марина Сергіївна, головний бухгалтер
Електрона пошта gonashadopomoga@ukr.net
Приймання пропозицій, які подаються учасниками електронною поштою, здійснюється з понеділка по п’ятницю з 09 год. 00 хв. До 17 год. 00 хв.
Кінцевий термін приймання цінових пропозицій від учасників:
«29» березня 2023 року, до 17 год. 00 хв.
Івано-Франківська обл
Громадська організація «Наша допомога» оголошує місцеву закупівлю послуг таксі Івано-Франківська обл (м.Івано-Франківськ)
Джерело фінансування закупівлі – Дана закупівля необхідна для забезпечення реалізації проєкту Прискорення прогресу у зменшенні тягаря туберкульозу та ВІЛ-інфекції, Реагування на COVID-19 з метою запобігання переривання в наданні послуг з ВІЛ, ІПСШ, ЗПТ для представників ключових груп, що фінансується Міжнародним благодійним фондом «Альянс громадського здоров’я» який реалізується за фінансової підтримки Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією
Опис позицій до закупівлі товарів
Назва Додаткова інформація (термін придатності/номер лоту/
додаткові характеристики/інше)
Послуги таксі Івано-Франківська обл (м.Івано-Франківськ)
Склад цінової пропозиції:
1. Цінова пропозиція у формі цінової пропозиції, рахунку-фактури, пропозиції, прайс-листа, офіційного листа, тощо (зазначені документи обов’язково повинні містити дату);
2. Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам (див. таблиці вище).
3. Також, просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи, що на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи, тощо).
Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з постачальниками
Кареліна Марина Сергіївна, головний бухгалтер
Електрона пошта gonashadopomoga@ukr.net
Приймання пропозицій, які подаються учасниками електронною поштою, здійснюється з понеділка по п’ятницю з 09 год. 00 хв. До 17 год. 00 хв.
Кінцевий термін приймання цінових пропозицій від учасників:
«29» березня 2023 року, до 17 год. 00 хв.